Tripje Gao - Reisverslag uit Pololem, India van Stan Bessems - WaarBenJij.nu Tripje Gao - Reisverslag uit Pololem, India van Stan Bessems - WaarBenJij.nu

Tripje Gao

Blijf op de hoogte en volg Stan

26 Mei 2016 | India, Pololem

Afgelopen week ben ik hier in Manipal voor het eerst naar de kapper geweest bij kapsalon U Like. Bij binnenkomst werd ik al aandachtig bekeken en dit werd alleen nog maar meer toen de beste man met mijn haren aan de slag ging. Na ongeveer een kwartiertje was hij klaar, met een niet teleurstellend resultaat. Het grapje kostte zon 70 rupi, wel geteld 1 euro, heerlijk die prijzen hier.

De week bestaat dus zoals al eerder verteld uit het coschap in de ochtend, ‘s middags ben je vaak vroeg vrij. Dat geeft genoeg tijd om na te denken over weekendplannen. Het vorig weekend hebben we besloten naar Goa te gaan, dit is een gebied met misschien wel de mooiste stranden van India. We gingen per trein, wat ook weer een ervaring opzichzelf was. Geen airco, open ramen maar ook open deuren, best link met loslopende kinderen door de coupes… het uitzicht gedurende de rit was prachtig: dorpjes, rivieren, meren, rijstvelden en jungle. Het duurde ongeveer 4 uur voordat we aankwamen in Goa.

Daar hadden we twee hutten gereserveerd, een voor Bob, Rob en mij en een voor Jessica en Anniek. Bij aankomst was er echter maar een AC room beschikbaar en hebben wij, de mannen, die als echte gentlemans opgeeist. Vervolgens de spullen weg gezet, zwembroek aan en richting het strand gelopen. Daar hadden we allemaal een wow-momentje, het was echt zon strand van een Chris Seegers reclame.
De rest van de twee dagen hebben we genoten van de zee, de zon en een lekkere fles bier.

• 26 Mei 2016 - 19:44

Guido:

Hey Stan,

Leuk die verslagen van jou en volgens mij heb je het wel naar je zin daar!
    Geniet ervan en "keep us posted".

Groetjes,
    Guido